Vásárlási feltételek

A honlapon elhelyezett termékek túlnyomó többsége egyedi, kézzel készült alkotás. Ezért az elhelyezett képek csak tájékoztató jellegűek. Amennyiben a raktáron lévő áru nagymértékben eltér a képen szereplőtől (anyag mintája, színe, stb), felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel, és amennyiben a megváltozott feltételekkel a terméket nem kívánja megrendelni, lehetősége van a megrendelés visszavonására.
A megrendelések feladása történhet elektronikus úton a www.megvennem.hu webcímen,  és e-mailben. Telefonon keresztül nem fogadunk el megrendelést.
A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar.
Webáruházunkban mindenki vásárolhat regisztráció nélkül. A Vevő a személyes adatok megadásával egy időben, magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Vásárlási Feltételeket, kijelenti, hogy azt ismeri tisztában van a rendelés, és a teljesítés feltételeivel, ismeri az Internet lehetőségeit és korlátait, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és az esetleges hibákra.
Az áruházban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak.

Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

Vételár

Az árak forintban értendők. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.

A vételár mindig bruttó ár, a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár. A vételáron felül a vásárlót terheli a szállítás költsége is.
Egyes termékeknél lehetőség van személyes átvételre. Erről érdeklődni a megrendelés előtt a megadott e-mail címen lehet.

Rendelés menete

  • A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
  • Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
  • Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  • Megrendelés
  • Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni./
  • Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a termék színét illetően)
  • E-mail-ben a megrendelés elküldését követően 48 órán belül visszaigazolást kap. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Vevőhöz az Eladónak felróható okból 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni.
  • A beérkezett megrendelését minden esetben visszaigazoljuk.
  • A megrendeléskor üzenetben vagy e-mail-ben küldött leírást az átutalás megérkezése után, a tényleges munka megkezdésekor olvassuk végig. Amennyiben félreérthető vagy nem teljesíthető a kérés, ezt e-mail-ben jelezzük.
  • A leírást egy e-mailben tömören összefoglalva kérjük. Ha több e-mailben küldi el a leírást, nem vállalunk felelősséget a leírások teljesítéséért.

Egyedi gravírozott termékek rendelése

·         Termékeinkhez a saját figuráinkat használunk
·         Még a saját termékeinket sem másoljuk (más cégekét, kézművesekét pedig főleg nem), így kérlek, ne küldj fényképet arról, hogy melyik tetszett neked akár a mi oldalunkról, akár máséról. Így lesz minden termékünk - köztük a tiéd is - egyedi.
·         Fa termékeink valóban fából készülnek, ezért lesz rajta erezet, színeltérés, esetleg lesz, ahol picit érdesebb a felület,stb. ezen nem tudunk és nem is szeretnénk változtatni, nekünk így tetszik.
·         Alaposan gondold át, kiket szeretnél a termékre ,  hogy néznek ki, milyen szöveget tegyünk rá, stb., ezeket  1 emailben próbáld megfogalmazni, ellenkező esetben sajnos előfordul, hogy számodra fontos dolog lemarad
·          Hosszú évek tapasztalatai alapján elmondhatjuk, hogy  nem minden mutat jól a falapon, ilyen például a szemszín, a szemüvegkeret színe,  melír a hajban, szempilla, műköröm, tetoválás, így, ha ezeket valamelyikét szeretnéd, sajnos le kell mondanod róla.
·         Termékeinket kézzel készítjük, ezért nem minden szabályos, így a betűk sem lesznek olyanok, mintha géppel írnánk őket
·         Nagyon sokféle színnel dolgozunk, de még sajnos így is a fodrászok vezetnek.  :) A sötét barna hajat sötét barnával festjük, a vöröset narancssárgával, a szőkét citromsárgával, stb.  Ne feledd, ezek „csak” pálcikafigurák, aranyosak, bájosak, de nem portrékat készítünk.
·         Nem készítünk látványtervet, vázlatot sem.. Tudjuk, így nem látod, mit fogsz kapni, de ez így izgalmas. :) A meglepetés erejével (is) dolgozunk. :)

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-18 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Az általános teljesítési határidő a vételár átutalásának megérkezésétől számított 1 hét. Bizonyos esetekben - külön megállapodás alapján - ez a határidő hosszabb és rövidebb is lehet.

Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten, vagy egyéb okból nem áll rendelkezésre, a vételár visszautalásra kerül az összeg küldőjének címére.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Fizetés

Webáruházunkban jelenleg banki előrefizetéssel és Paypal utalással tud fizetni.
A megrendelt termék vételárát bankszámlánkra előre utalással lehet kifizetni. Az utalást követően a termék a megrendelés visszaigazolásában meghatározott határidővel kerül postázásra.

Szállítás

Az áru kiszállítását a vételár beérkezése után indítjuk. A vételáron felül a vásárlót terheli a szállítás költsége is. A termék megrendelésekor feltüntetett szállítási és kezelési díjakon felül a Vevőt egyéb fizetési kötelezettség nem terheli.

Webáruházunk megrendeléseit a honlapon szereplő termék jellegétől függően a következő módon szállítjuk ki:

  1.  Magyar Posta teljesíti és annak díjszabásával számol hozzáadva az esetleges csomagolási költséget is.

2. Foxpost automatába helyezzük, a csomag méretétől függően az aktuális Foxpost díjszabással hozzáadva az esetleges csomagolási költséget.

3. DPD futárszolgálat házhoz szállítja, 2600 Ft-os díjszabással.

A kívánt szállítási módról e-mail-ben egyeztetünk.

Amennyiben a csomag időben feladásra került, a szállító cég késedelmes szállításáért illetve a szállítócég által okozott kellemetlenségekért (pl.: kézbesítéssel kapcsolatos problémák) felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben nem a mi hibánkból érkezik vissza a csomag (pl.: téves cím megadása, szállító cég szolgáltatásaival kapcsolatos hibák),  a visszaérkező csomagot külön szállítási díj felszámításával újra feladjuk. 

Amennyiben a csomag nem a mi hibánkból adódóan elveszik, szállítás során rongálódik, kártérítésre nálunk nincs lehetőség, kártérítési igényét a szállító cégnél érvényesítheti.

Szállítás külföldre

A csomagokat alapesetben a Magyar Posta kézbesíti, díjszabásuknak megfelelően. Nemzetközi árlistánkat kérje e-mailben.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján, egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.
Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!).

Panaszkezelés

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/

Bírósági eljárás. Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

A panasz elutasítása esetén a vásárló panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kérheti. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a vásárló az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a vásárló erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a vásárló kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért

A vásárlónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok módosítására. A vásárló felelőssége, hogy az általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre. A vásárló a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult a hibás adatbevitelből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét a Vásárlóra hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. A rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Kellékszavatosság

A Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv, valamint fogyasztói szerződés esetén a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint.

A vásárló – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a Vásárló közölte a hibát a vállalkozással.

A vásárlónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a vállalkozás rendelkezésére kell bocsátania.

Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a Vásárlónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a Vásárló által ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.

A Vásárló adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági joga az Eladónak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolható.

Termékszavatosság

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás Áru kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. Az Áru hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.